- Изчерпана наличност
DJI Care Refresh 1-годишен план за DJI Mavic 3 Classic
- DJI Care Refresh НЕ е физически продукт.
- Замяна до два пъти в рамките на плана.
- Покритие при отлетял дрон, повреда от вода.
- Безплатна доставка при замяна и в двете посоки.
- Научете повече за застраховките DJI Care Refresh >>
- Как да направим видео верификация за DJI Care >>
Какво трябва да знаете за сервизния план DJI Care Refresh
DJI Care Refresh 1-годишен план | |
---|---|
DJI Care Refresh | 1-годишен план |
Редовна цена | 312 лв. |
Брой на замяна | 2 пъти |
Такса на замяната |
Замяна - 129 € |
Отлетял дрон (Flyaway) - включително 1 път за отлетял дрон - 529 € | |
Официална гаранция | Сервизен период |
- Условия при покупка за първи път: продуктът е нов и неактивиран или е бил активиран през последните 48 часа. При първата поръчка на сервизния план е включена подаръчна "Награда за безопасно ползване"*
*Когато продуктът се свърже с DJI Care Refresh за първи път, той идва с Награда за безопасно ползване -
т.е. ако по време на целия период на обслужване, не сте използвали нито една услуга за замяна, DJI ще ви предостави 1-годишно удължаване на гаранцията като награда. - Условие за удължаване на услугата: ако притежавате DJI Care Refresh, може да удължите услугата за една година, като това може да стане до 15 дни след като дадената услуга изтече.
- Aĸo пpoдyĸтът нe oтгoвapя нa гopнитe ycлoвия, мoля, cвъpжeтe ce c DЈІ Ѕuрроrt и гo изпpaтeтe oбpaтнo или ĸaндидaтcтвaйтe зa видeo вepифиĸaция. DЈІ Саrе Rеfrеѕh мoжe дa бъдe зaĸyпeн в paмĸитe нa 72 чaca cлeд пpeминaвaнe нa пpoвepĸaтa и пoлyчaвaнe нa извecтиe зa пoĸyпĸa.
Цялостна защита за DJI продукти
DJI Care Refresh е ефективна и пълна гаранционна услуга за Вашия DJI продукт, предоставяща покритие с широк обхват и гарантираща спокойствие всеки път, когато летите.
*За да сте сигурни, че дронът Ви може да ползва услугата Отлетял дрон (Flyaway), предварително свържете своя DJI акаунт и устройството си с дрона през мобилното приложение. Услугата за замяна при Отлетял дрон (Flyaway) НЕ може да бъде използвана, ако инцидентът е настъпил преди акаунтът или устройството да са били свързани.
Бъдете спокойни
Можете да замените своя DJI продукт при възникнал инцидент чрез допълнително таксуване за замяната. Продуктите за замяна са чисто нови или еквивалентни на нови по отношение на производителност и надеждност.
Експресна услуга
EХРRЕЅЅ e нoвa oпция, ĸoятo Bи пoзвoлявa дa пpoпycнeтe пpoцeca пo oцeнĸa нa щeтитe и пpoцeca пo oфepиpaнe. Cepвизният цeнтъp нa DЈІ щe Bи изпpaти oбopoтeн дpoн, вeднaгa щoм пoлyчи пoвpeдeния. Taĸa oтнoвo щe мoжeтe дa лeтитe бeз пpитecнeния.
Официална гаранция, гарантирано качество
По време на сервизната услуга DJI Care Refresh, гаранцията на основните части се покрива от официалната гаранция, предоставяйки спокойствие на Вас и по-дълга защита на вашия продукт.
* За повече информация, моля, посетете страницата с Условия за сервизиране на специфични части.
Безплатна доставка
DJI ще покрие разноските по доставката и в двете посоки всеки път, когато продуктът е изпратен за замяна.
Обслужване на ниво
DJI Care има специализирани канали за техническо обслужване предоставящо поддъжка, включително чат на живо и консултация по телефон. Вашата молба ще бъде ескалирана до каналите за обслужване на DJI Care, които ще ви предоставят експресна замяна на въпросния продукт.
* За услугата DJI Care Refresh, моля, отидете на страницата Support, намираща се на официалния сайт на DJI.